Półtora miesiąca temu podjęłam decyzję o eliminacji z diety nabiału. Jak sobie z tym radzę? Okazało się, że to wcale nie jest takie trudne. Jednym produktem, który tak naprawdę musiałam czymś zastąpić było mleko, którego używam rano do kawy i płatków. Okazało się jednak, że kawa i płatki są równie dobre nawet wtedy, kiedy zamiast zwykłego mleka użyje się tego migdałowego, sojowego lub kokosowego. Po pozostałe nabiałowe produkty, czyli sery, jogurty, kefiry czy śmietany po prostu staram się nie sięgać.

Jakie są efekty? Przede wszystkim niemal natychmiast zaczęłam pozbywac się wody z organizmu. Obecnie to już 4 kg mniej niż na początku. Dla jednych może to być dużo, dla innych mało. Fakty są takie, że przy wadze startowej 59 kg cztery kilogramy mniej naprawdę robią różnicę. Tym bardziej osiągnięte w 1,5 miesiąca. Mam również wrażenie, że od początku czerwca mam więcej energii i rzadziej mam wahania nastrojów.

Skomentuj

