Dużo było już na blogu informacji o dobroczynnym działaniu niektórych ziół czy innych składników odżywczych. Dzisiaj chciałabym się więc skupić na czymś innym. Tym razem mam coś, co również korzystnie wpływa na nasze ciało i samopoczucie. Co to takiego? Może się domyślacie? Jeśli nie zapraszam do lektury dalszej części postu.

Magia dla ciała to cudowne miejsce tuż pod Wrocławiem, w niewielkiej miejscowości Wysoka. Z czego wynika jego niezwykłość? W 100 procentach z ludzi, którzy tam pracują i usług, które oferują. Ci, którzy mieli okazję skorzystać z możliwości doskonale wiedzą, że wchodząc do Magii magię czuje się już w powietrzu 🙂

Tu adresik gdyby kogoś zachęciły moje relacje: http://www.magiadlaciala.pl/

Ale teraz o konkretach. Masaż świecą i masaż twarzy, szyi i dekoltu to dwie usługi, z których miałam okazję skorzystać w ostatnim czasie i z obu jestem mega zadowolona.

Masaż świecą okazał się cudownym zabiegiem odprężającym. Cudowny zapach świecy podziałał na zmysły jak aromaterapia. A umiejętności jednej z tamtejszych masażystek w połączeniu ciepła wosku były boskie. Po wszystkim moja skóra była nawilżona, jak chyba jeszcze nigdy przedtem. A efekt utrzymywał się nawet po kąpieli.

Z kolei masaż twarzy, szyi i dekoltu pozwolił mi się zrelaksować, poprawił wygląd mojej skóry i nadał jej nowego blasku. Półgodzinna sesja wystarczyła, abym wróciła do domu i czyła się na tyle odprężona, by od razu położyć się do łóżka 🙂 Cały stres, wszystkie niespokojne myśli, które gdzieś tam krążyły zostały za drzwiami Magii.

Skomentuj

